۷ پاسخ

علائمم داری؟

زود زدی عزیزم منم اون موقع موعودمه بعد تاخیر میزنم

خیره عزیزم زود زدی

چه جالب منم نهم موعدمه امروز بیبی زدم منفی شد 😅😅

خیلی زود زدی بزار چن روز رد شه از پریودیت بعد بزن عزیزم

بله ممکنه یه هفته بعد از موعدت باید بی بی بزنی
ان شاالله ک خیر هست

بنظرت خیلی زود نزدی؟🫠

سوال های مرتبط