علائمم داری؟
زود زدی عزیزم منم اون موقع موعودمه بعد تاخیر میزنم
خیره عزیزم زود زدی
چه جالب منم نهم موعدمه امروز بیبی زدم منفی شد 😅😅
خیلی زود زدی بزار چن روز رد شه از پریودیت بعد بزن عزیزم
بله ممکنه یه هفته بعد از موعدت باید بی بی بزنی
ان شاالله ک خیر هست
بنظرت خیلی زود نزدی؟🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.