۸ پاسخ

آره بابا
بچه ها بعضی روز ها خستن بیشتر میخوابن
دختر منم دیروز همش بیدار بود ولی دیشب که ساعت ۲ اینا خوابید دیگه تا ۱۰ ۱۱ صبح خواب بود

خوشبحالت ب ابا چرا رو بچه عیب میزاری

نه دیگه طبیعیه مهم اینه برای شیر بیدار بشه

دختر منم اینجوری بود هربار میبردم چکاپ میگفتم نکنه مریضه انقدر میخوابه چون اینجا همه میگفتن بچه هامون نمیخوابه ولی دکتر گفت اتفاقا خوبه خواب به شرطی که برا شیر بیدارشه دختر منم هنوزم همینه شیر میخوره یه ساعت وقت میزارم جاشو عوض میکنم بازی میکنم شیر میدم دوباره میخوابه من بچه قبلیم خیلی اذیتم کرد اصلا نمیخوابید همش گریه و غر ولی این خداروشکر خوبه

عادیه نوزاد همینه

نبابا

خداروشکر کن دختر خوب
خیلیا آرزوشونه بچشون دوساعت بخوابه

کم کم بزرگ شه خوابش هم کم میشه دخترت

نه اتفاقا سالمه چشش نکن

سوال های مرتبط