خانوما این سونومه ک دیروز دادم...گفتن رشد بچه عقبه

تصویر
۵ پاسخ

وزنش عالیه
من ۳۵هفته و5روز دوکیلوونیم

وزنش نسبت ب هفته ایی ک سونو زده خیلی خوبه من ۳۴هفته و۲روز رفتم ۲۳۳۳گرم بود

مصرف پروتئینت رو زیاد کن زود وزن میگیره

یه هفته چیزی نیست رشتش هم عقب نیست ریزه هستش یعنی استخوان بندی ضریفی داره وزنشم یکم پایینه نه زیاد

با انتی ۳۶ هفته ای؟

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی