خانوما تجربمو از زایمان طبیعی بزارم ؟!!!

۴ پاسخ

من ک دوس نداشتم اگ باز باردار بشم سزارین و انتخاب میکنم مرگ و جلو چشام دیدم

نه تو رو خدا یادم نیار اون درد وحشتناکو

آرههههه حتما بزاااار🫣

آره عزیزم حتما...خوشال میشیم از تجربیات بقیه استفاده کنیم

سوال های مرتبط

مامان عایشه گل♥ مامان عایشه گل♥ ۲ ماهگی