۷ پاسخ

نه عزیزم درد نداره

مال منم تا دو سه ماهگی درد داشت
همش فکر میکردم سوزن جا مونده
ولی بعدش خوب شدم

واسه منم درد داره گاهی ک کارم سنگین باشه

من درد نمیکنه اما گاهی میخاره ول نمیکنه

منم درد ندارم

واسه من گاهی که میخوام از حالت طاق باز بلند شدم درد میگیره

مال من هنوزم درد میگیره گاهی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی