۲۳ پاسخ

هیچی فعلا ولی اگه بگیرم ی سرهمی از این گرما و یه کاپشن میگیرم

من مهر بدنیا میاد تا سه ماهگی ک هرجا ببرم قطعا پتو دورپیچ میزارم براش، یه پتو دورپیچ داخل خز گرفتم، بعد از دو ماهگی براش لباس گرم میخرم

من ۳تا سرهمی بافت با یه سرهمی حالت کاپشن با قنداق فرنگی تدی ازین پشمالو گرما😍😂

من پسرم اول شهریور بدنیا میاد
فعلا دوتا لباس گرم گرفتم
ی ست ۳ تیکه پافر و بلوز و شلوار دورس با ی سرهمی کیوت گرفتم🥹🤰🏻🩵😅

تصویر

دوتا سرهمی گرم یه سوییت شلوار گرم

اینو گرفتم فعلا

تصویر

من اینو گرفتم

تصویر

دوتا کاپشن سرهمی خریدم
و شالو کلاهم مادرم میبافه.باپاپوش گرمم گرفتم

هیچی هنوز

انشالله بچه ام به دنیا بیا عکسشو اینجا پست میکنم

منم هنوز نگرفتم بجز یه دونه دیگه فک کنم شهریور ب اون ور میاد بیشتر ولی آقا بزرگ که رفته بودم یه قسمت زمستونی دلشت

هیچی
چون نمیدونم جثه اش چجوریه
فعلا برای سه ماه اول میخرم
به دنیا که اومد بر اساس رشد و جثه اش لباس میخرم
فقط چیز گرمی که خریدم از این پت پشمالو هاست که سه گوش کلاه داره مثل دورپیچ میمونه

والا من فعلا هیییچی نخریدم🤦🏻‍♀️

من فعلا همه چی گرفتم جز لباس🤭
منتظر جنسیت ام

من پیدا نمیکنم چرا

اینم برای پاییز، ۰ تا ۳ ماه

تصویر

من این رو خریدم برای سه تاهفت ماهگیش که سایز نه تا دوازده خریدم چون زیرشم لباس میپوشه

تصویر

من این دوتارو برای زمستون خریدم، ۳ تا ۶ ماه

تصویر

‎عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy

من فعلا ی سرهمی مخمل گرفتم براش و میخام یدونه ازاین کاپشن سرهمیاهم بگیرم

سایز صفر
نخریدم همسایه مون همین جوری داده به شوهرم
یدونم از این سرهمی پشمی ها برای پسر اولم بود مونده

تصویر

من هنوز حتی یه قلم سیسمونی نخریدم ولی ماشالا گهواره همه اتاق چیدن 🫠

هنوز هیچی

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری