منم مهر و اوایل آبان میشه دیگه نمیدونم
من بچم مهر میاد کاپشن و پتو زمستونی گرفتم
اره پتو گرم سرهمی تقریبا ضخیم
سرهمی جوراب دار قندات فرنگی و پتو پیچ برا بیرون رفتن عالیه
منم دخترم آبان بدنیا میاد...برای روزای اول فقط سرهمی ...دو دست بلوز شلوار میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.