۵ پاسخ

منم مهر و اوایل آبان میشه دیگه نمیدونم

من بچم مهر میاد کاپشن و پتو زمستونی گرفتم

اره پتو گرم سرهمی تقریبا ضخیم

سرهمی جوراب دار قندات فرنگی و پتو پیچ برا بیرون رفتن عالیه

منم دخترم آبان بدنیا میاد...برای روزای اول فقط سرهمی ...دو دست بلوز شلوار میگیرم

سوال های مرتبط