زود. عصبانی شدن
استرسی بودن وترسوبودن
زود اعصبانی شدن و با صدای بلند حرف زدن
خجالتی وکم رو بودن .دفاع نکردن از حق خودش
عصبی و داد زدن
عصبی.
اگه برگردم عقب صبوری رو خیلی امتحان میکنم تا یا بگیرم سرهرچیزی داد الکی نزنم تاپسرمم یادنگیره صبوری رو یادبگیره
دادمیزنم عصبانی میشم، البته ازدست بچه ها
زود رنجه مثل خودم
زود عصبانی شدن و داد زدنو
بدغذایی دوران کودکی ک ژنتیکه متاسفانه ب خودم رفته ای روزگارر
پرخاشگرم سریع داد میزنم متاسفانه دخترم هم پرخاشگر شده
یادگرفتنی نمیدونم ولی کم خوابی و خواب سبکیشو از خودم به ارث برده، خیلی از این بابت نارحتم
عصبی شدن و دادو بیداد کردن
آقا کاش شوهرم جوابارو بخونه ب من میگه تو روانی ای انقد دادمبزنی 😅😅😅😅😅الان میگه توروخدا توخونه انقد داد نزن
فک کردم فقط منم ک عصبیمو داد میزنم ،از عذاب وجدانمکم شد 🤣🤣
زودرنجه و یکبار که بهش بگی نه برای چیزی از چشمش میوفته دیگه
یه بار عصبانی شدم خیلی حالم بد بود زدم تو سر خودم از اونوقت یاد گرفته😅
فعلا یاد نگرفتن برعکس دستور میدن عصبانی نشو دیروز سریال میدیدم زنه دخترشو دعوا میکرد پسرم گف مامانش مثه تو هستش مامان🤣
زود عصبانی شدن و حرفای نامربوط 😑🤣🤣🤣اما خب حرفای قشنگ زیاد هم میزنیم چرا یاد نمیگیرن😏
وسواسی عصبانی شدن داد زدن باج ندادن. همه چیش خخخخخ
چه سوال خوبی پرسیدی فک میکردم فقط من عصبیم😁 البته خیلی رو خودم کار میکنما،همسرم همکاری نمیکنه ولی باز تلاشمونو میکنیم
عصبی
وسواس داشتن رو تکرار
ترسو ام و لج باز
اخلاق ک نه ولی مثل خودم خیلی احسایاتی و زودرنجه
عصبی بودن خودخواهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.