مامانا پسر من خیلی خس خس میکنه و سینش صدا میده

۵ پاسخ

بخاطر رفلاکسشه

من زدم گوشی میگن معدش کوچیکع نصف شیرش میاد تو حلقش صدا میده

شیر خشکیه؟

پسر من هم دقیقا همینطوره. فکر میکنم شیر میارن بالا تو راه گلو و مری

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی