۱۵ پاسخ

منم فردا عدس پلو یا ماش پلو میزارم حوصله ندارم

چلو گوشت ظهر هست یخورده و یکم سیب زمینی و تخم بلدرچین آبپز کردم با نون

قرمه...

سوسیس بندری گذاشتم بریم پازک

کوکو درست میکنم

ما ناهار واویشکا مرغ داشتیم

از ظهر قرمه سبزی دارم

مامانم مهمون داره گفته برا شام میفرسته😋😁
قرمه سبزی و مرغ سرخ شده

نمیدونممم شام چی بپزممم😅😂
الان فعلا برم یه کیک بپزم براشون تا شام

قیمه ....برای فردا نهارم هست ...برای فردا شب عدسی

زرشک پلو

من که هنگ کردم .پسر بزرگم داداششو برده تو کوچه منم به زمین چسبیدن گوشی به دست🤣

باقالی پلو
یا گوشت چرخکرده کنارش سرخ می‌کنم مثل ماکارونی یا تن ماهی

منم گوجه سیب زمینی دارم
دیگه واقعا مغزم هنگه😂😂

کتلت گذاشتم واسه شام
فردا هم ناهار عدس پلو داریم شاید به کارت بیاد عزیزم😂

سوال های مرتبط

مامان مامان ☀️و🌙 مامان مامان ☀️و🌙 ۱۵ ماهگی
مامان آیناز💕 مامان آیناز💕 ۱۷ ماهگی
مامان آیناز💕 مامان آیناز💕 ۱۷ ماهگی