برای چی بزنیم؟ 38هفته کامل عمل میکنن بچه رشدش کامله نیازی به آمپول نیست که
بمن که گفتن دوروز قبل عمل بزنم
نه هنوز زوده
بله
من زایمان زودرس داشتم دیشب یه دوز زدم بقیش رو امشب باید بزنم
نه فکر کنم اون برای کسایی که کیسه اب پاره میشه و زودتر از موعد بچه به دنیا میخواد بیاد من پسرم 34,هفته به دنیا اومد شب که رفتم بیمارستان تزریق کردن صبحش سزارین شدم البته پسرم ده روز ان ای سیو بود....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.