خانمای که میخواید سزارین بشید آمپول بتامتازون برای تشکیل ریه زدید؟

۶ پاسخ

برای چی بزنیم؟ 38هفته کامل عمل میکنن بچه رشدش کامله نیازی به آمپول نیست که

بمن که گفتن دوروز قبل عمل بزنم

نه هنوز زوده

بله

من زایمان زودرس داشتم دیشب یه دوز زدم بقیش رو امشب باید بزنم

نه فکر کنم اون برای کسایی که کیسه اب پاره میشه و زودتر از موعد بچه به دنیا میخواد بیاد من پسرم 34,هفته به دنیا اومد شب که رفتم بیمارستان تزریق کردن صبحش سزارین شدم البته پسرم ده روز ان ای سیو بود....

سوال های مرتبط