۷ پاسخ

دخترمن همش گریه و جیغ بوده این یه هفته که از شیر گرفتم

اگر درست بگیری نه خیلی بهدنه نمیگیره

چجور گرفتیش

امروز۱۹روزه هنوزم بهونه میگیره

اشکش دمِ مشکش میشه🥺

اره دیگه

تا چند وقت اره کم‌کم بهتر میشه

سوال های مرتبط