کپسول یوگومی
اینارو انجام بده عزیزم
عرق اترج و عرق پونه بده
معمولا هایپر مارکت ها و سوپریا دارن مث کارامله تقریبا ولی حالت نشاسته ای داره
یه قاشق پودر کاسترد رو بریز رو نصف لیوان آب یه ذره هم شکر بزن شیرین بشه هم بزن بده بخوره عااالیه اصن
نه یوموگی نه پدی لاکت
برو کپسول دیلیست بخر نصفشو تو دوغ بربز
دوبار بخوره اسهالش بند میاد بعد دعام میکنی
من ۴جا دکتر رفتم واسه اسهال پسرم
منم پدی لاکت جواب نداد.پودر بایومکتا عالیه با پودر بایوکید.غذا همفقط ماست و کته و موز
اینو یه مامانی تو گهواره گذاشته بود خیلی راضی بود منم شات گرفتم
پلانتاژل
معجزه میکنه
اگه تخم مرغ آپز میخوره بده بهش خوب میشه
کپسول یوموگی یا پودر پارسی لاکت
کپسول یوگومی
پودر سابولار
عرق پونه بده
پس منم اسهال بود
دوتا ۲سی سی بهش دادم بهتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.