تب چند باشه بالا هست برا بچه؟

۳ پاسخ

از ۳۷.۵. ب بالا اگه بره تب حساب میشه

با تبسنج زیر بغل ۳۷.۵

37.5‌به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی