۶ پاسخ

بنظرم مثل عکس تاپیک قبلی ی ۷ درست کن کنارش خیلی قشنگ میشه

من با گردو 7ماهگی رو گرفتم

منکه ۷ نگرفتم عکس ۸ هم هنوز نگرفتم برو بابا مگه آیه قرآن نازل شده که بگیریم حتما بعضی وقتا حسش نیست

مگ باید برا هرماهش ایده داشته باشین بیخیال سخت نگیربه خودت

منم فردا پسرم ۵ماهش میشه ایده ای ندارم

خودش هم میگه نمیدونم چیکارکنم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی