۱۲ پاسخ

شنیدم تا ۴۰روز بعد زایمان یا سقط جواب آزمایش حاملگی مثبت نشون داده میشه
و اینکه صبح زود تست رو بگیری خیلی بهتره تا شب

وایییی استرس گرفتم
من از وقتط زایمان کردم تا الان پریود نشدم😭😭😭

من ام رابطه بدون جلو گیری داشتم پیامتو خوندم بدنم لرزید

وای چ ترسناک😬😂

الان چند شبه خواب دختر میبینم 😂😂

عزیزم ممکنه مثبت بشه چون تازه زایمان کردی

اوف منم دارم سکته میکنم از ترس😭😭

یاخدا منم مگه بزنم😭😂😂

چرا امشب صبح زود بزن معلوم میشه منم سه ماهه پریود نشدم اما بی بی نزدم احتمالا بخاطر شیرکه میدم باشع

به ما هم بگو😂😂

چه زود به فنا رفتی😂🤦🏻‍♀️

🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دل آرام🦄💜 مامان دل آرام🦄💜 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی