خانما شکمم کوچیکه؟ سی هفته هستم

تصویر
۱۲ پاسخ

من نه ماهمه شکمم انقدنیست چراانقدغصه شکم میخورید اگه برای سایزبچه میگی که ربطی نداره

مال منم همینه عزیزم کوچیک نیست عالیه

نه خوبه

خوبه دیگه تازه ۷ ماهی کامل شکم داری دیگه

عزیزم ۲ماه دیگه ات هم مونده بزرگتره میشه

خوبه از حالا به بعد بزرگ میشه

منم سی هفتم 🥲

تصویر

نه خوبه برامنم از34به بعدپیداش شد

خوبه..

به اندازه شکم نیست منم شکمم اصلا معلوم نیست رفتم امروز سنو وزن بچم کاملا متناسب هفته بارداریم بود

نه بابا
خوبه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۸ ماهگی