۸ پاسخ

من همینو هم ندارم

خوبه منم همینم

ی کوچولو از مال من کوچیک تره شایدم همینقدر باشه مال من😄

اصلا کوچیک نیست

عالیییی

خوبه عزیزم

اره خوبه

خوبه عزیزم به شکم نیس سونو رفتی وزن بچه خوب بوده مشکلی نیس دیگه

سوال های مرتبط

مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان والا✨️ مامان والا✨️ ۲ ماهگی