من امروز هفت ای یو ای هست ولی روزا خیلی دیر میگذره
منم فردا ١٤ ازادسازيه ديروز رفتم بتا دادم ٣ بود فردام ميرم🥲🥲خدايا تو به ما كمك كن من خيلي دلم ني ني ميخواد
منم فردا ۱۴ آزادسازی تست نمیزنم علایم پریودی دارم خیلی ناراحتم
من 4 ازاد سازیمه یه دنیا مونده واسه من
من فردا۱۴ازادسازیم هست قبلاتست زدم یکی مثبت یکی منفی باز دوتامنفی یکی مثبت.علائم پریودی دارم دردسینه وکمر ودردزیرشکم یکم حالت تهوع نمیدونم باردارم یانه گفتم پری نشم میرم ازمایش.تکلیفم معلومشه.ازتستم عکس دادم بنظرت مثبته یامنفی
من هنوز ۹ آزاد سازیمه خیلی استرس دارم میشه تاپیکام بخونی
من ماه قبل عکس رنگی دادم این ماه فقط لتروزول و آزاد سازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.