۴ پاسخ

خودمون بریم رو ترازو بهداشت بعد مثلا بریم رو ترازو خونه یا باشگاه ۳۰۰ یا ۴۰۰ بیشتر میزنه یا کمتر میزنه

ترازوها با هم فرق دارن فقط یجا وزن کردی همون وزن در نظر بگیر بهداشت رو در نظر بگیر بهتره

به نظرم دستیا دقیق نیستن
دیجیتالیا بهترن

برا منم اختلاف داره بهداشت و دکتر ۳۰۰ گرم

سوال های مرتبط

مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی