ترکیب مورد علاقم از وقتی که باردار شدم🤩🤩🫠

تصویر
۸ پاسخ

وای دقیقن 😂😂

چه عالی قند هم نداره
البته نون سنگک مفید تره چون سبوس داره

منم عاشق پنیر خیار گوجم بهم احتمال دختر داده ان تی ولی من حس میکنم پسره علائمام همه پسرن 😐😂

نوش جونت عزیزم منم عاشق نون پنیر وگردو هستم

وای منم همینم دقیقا غدام شده پنیر و گوجه و خیار

جنسیت بچت چیه عزیزم؟

چرا من همون مث‌قبلم و ویار ندارم

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا💙💙 مامان هدیه خدا💙💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرمحمد 🩵 مامان امیرمحمد 🩵 ۲ ماهگی
مامان علیرضا و جوجو مامان علیرضا و جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان آرسام و نی نی مامان آرسام و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری