وای دقیقن 😂😂
چه عالی قند هم نداره
البته نون سنگک مفید تره چون سبوس داره
منم عاشق پنیر خیار گوجم بهم احتمال دختر داده ان تی ولی من حس میکنم پسره علائمام همه پسرن 😐😂
نوش جونت عزیزم منم عاشق نون پنیر وگردو هستم
وای منم همینم دقیقا غدام شده پنیر و گوجه و خیار
جنسیت بچت چیه عزیزم؟
چرا من همون مثقبلم و ویار ندارم
نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.