۱۰ پاسخ

هم میشه بگی خوبه هم بد خوب از این نظر که بچه بزرگه تنها نیست دیگه با هم بازی میکنن بد از این نظر که سخته دیگه وقتی برای خودت نمیمونه و خیلی هم حووووووووصله میخاد جدای از بحث اقتصادیش 😐😐

بنظرم من مساویه خوبی و سختیش باهمه
هم اینکه بغل هم میشینن بازی میکنن میگن داداش بهم خیلی کیف میده
اما وقتی سر وسیله دعوا میکنن دیگهههه واویلا وامصیبتا😂😂😂
باید صبرت زیاد کنی

بنظرم یکی هم نباید اورد

قطعا دوتا

اگه به حرف گوشی می کنین فقط ی دونه 👍😁

تا بچه هستن و مادر خستگی داره و اذیت و ریخت و پاش دارن نمیشه نظر بدی
باید بذاری بزرگ که شدن اون وقت بگی خوبه یا نه

اگه کمکی نداری عزیزم و سنتون کمه بزارین بعد 7 سالگی پسرتون . واقعا به معنای واقعی منی که 3 سال فاصله دارم نابودم دیگه روحا

منم دوتا دارم درکل خوبه

خیییییییلی سخته اما دوتا کمه شیرینن

بعضی وقتا پشیمون میشم بعضی وقتا هم نه

سوال های مرتبط