۵ پاسخ

انقد سختگیری لازم نیست عزیزم واسه بچه دو ماهه هروقت گشنش شد شیرش بده

من از موقع که شیر شو تموم کرد حساب میکنم تا ۲ ساعت بعدی

والا من از تایمی که می خوابه حساب می کنم. چون بچه ممکنه سریع نخوابه و زمان ببره و خب مسلما گشنه نیست سیره.مثلا اگه ۱۰ شیر بخوره ولی ساعت ۱۱ بخوابه من از همون ۱۱ حساب می کنم و اصلا خودش سر ۲ ساعت بیدار میشه

از ابتدای شروع شیر خوردن

ده عزیزم

سوال های مرتبط