۳ پاسخ

رفلاکس داره

اره، داره وزن میگیره، مواد مغذی شیرو گرفته مابقیشو داره پس میده

شروع رفلاکس واس ما بود
انشالله واس شما نباشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلائی 🩷🌸 مامان جوجه طلائی 🩷🌸 ۱۶ ماهگی