۳ پاسخ

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

دکتر دخترم گفت اول با شیر کامل سیر میکنی بچه رو بعد غذا میدی ، تا دوسالگی رشد و وزن گیریش باید با شیر باشه

هنوز نبردم وزن ولی بنظر خوم بله خیلی خوبه من از الان شروع کردم الان دخترم چهارماه دوهفته است میخوره عالی فرنی سرلاک براش خربدم

سوال های مرتبط