۶ پاسخ

فقط شبا بهش بده

مشکل منم بود تا جایی که میتونی شیر خودتو بده بهترین راه حل که دکتر رفته بودم بهم برای زردی بچم باید شیر خشک میدادم استفاده از قطره چکان هست
بعد بهترین شیشه شیر شبیه به سینه مادر اونت هست
اگر هم پستونک استفاده میکنه باز هم همون اونت شبیه ساز سینه مادر داره
ولی اگر شیشه شیر میخای بدی سعی کن زمانی که بچه خوابه بهش شیر بدی و کلا بیشتر از 2بار در روز نشه چون من نمیدونستم بچم هنوز سخت سینمو میگیره

دختر من که. ول‌نکرد از اولم دارم بهش شیشه میدم شیرخشک کمکی از همون روز اول شروع کردم براش سینه رو ول نکرده اصلا، وقتی خوابالود هست بهش بده شیشه رو

وقتی شیر داری چرا میخای شیر خشک بدی

عریزم دختر من ول نکرد البته دختر من کلا شیشه دوست نداره بزور بهش میدم(مجبورم رفلاکس داره باید شیرخشک بخوره چند وعده)
و اینک چندتا رپش هست احتمالا جواب بده یکی از راحت تریناش سرنگه فقط مواظب باشه تو گلوی بچه نپره
اگر با سرنگ نخورد چون دختر من نمیخوره با سرنگ با شیشه دادی حتمااااااااااااا سریشو مثل سینه خودت انتخاب کن و اینکه بیرون اومدن شیر هم مثل سینه خودت باشه مثلا اگر سینه خبلی پر نیست و پر فشار نمیاد یه شیشه شیر نگیر ک‌راحت تر از سینه خودت باشه چون صددرصد سینه رو‌ول میکنه
البته یچیز دیگ هم هست ب بچتم در کل خیلی بستگی داره ولی خب اینا بنظرم تاثیرگذاره بازم

سوال منم هست
ولی متاسفانه فکر کنم راهی نباشه

سوال های مرتبط