چهار ببند . گناه داره سه تنگه
من امروز دیگ ۴ گرفتم هفته پیش واکسن ۴ ماهگی داشت ۷۲۰۰ بود
مدتی دیگ خیلی رد پوشک میوفته سایز ۳ چنتا دونه داره تموم شه ۴. باز میکنم
ببین رد پوشک رو پای بچه میمونه یا نه و اینکه من سایز ۴ میبندم وزن پسرم همین حدوداست ولی حس میکنم بهش یکم بزرگه اما سه میبستم رد مینداخت برای همین ترجیح دادن ۴ ببندم بچه راحت باشه
من وزن ۶ چهار دارم میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.