۴ پاسخ

چهار ببند . گناه داره سه تنگه

من امروز دیگ ۴ گرفتم هفته پیش واکسن ۴ ماهگی داشت ۷۲۰۰ بود
مدتی دیگ خیلی رد پوشک میوفته سایز ۳ چنتا دونه داره تموم شه ۴. باز میکنم

ببین رد پوشک رو پای بچه میمونه یا نه و اینکه من سایز ۴ میبندم وزن پسرم همین حدوداست ولی حس میکنم بهش یکم بزرگه اما سه میبستم رد مینداخت برای همین ترجیح دادن ۴ ببندم بچه راحت باشه

من وزن ۶ چهار دارم میبندم

سوال های مرتبط

مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی