نههه اصلا دلم تنگ نمیشه
تازززه خوشحالم میشم ک گذروندم
چون اصلا از دوران نوزادی خوشم نمیاد و دوست دارم قشنگگ بزرگ بشن و همچیو بفهمن
اره اره
نه زیاد خیلی سخت بود
ولی بهش فکرمیکنم یکمگوگولی بوده
نه دلم تنگ نشده الان خیلی خوشمزه تر شده🥹🤣
خیلییی زیاد
نه سخت بود
وای نه من خیلی اذیت شدم خیلی 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴خداروشکر گذشت 👋🏻❤️🩹😒
اره خیلی🥺
آره
قربون تیپش..نه دوس دارم زود بزرگ شه ان شالله
نه اصلاا ..اصلا دیگع حوصله نوزادی ندارم میگم کی باشه ۴ یا ۵ سالشون بشه
آره خیلی زیاد🥺❤
اره خییلی 🥹
خیلی زیاد
هم اره هم ن
اخه خیلی با سختی گذروندم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.