خانما شمام دلتون برای نوزادی بچتون تنگ شده🥹🥹❤️

تصویر
۱۵ پاسخ

نههه اصلا دلم تنگ نمیشه
تازززه خوشحالم میشم ک گذروندم
چون اصلا از دوران نوزادی خوشم نمیاد و دوست دارم قشنگگ بزرگ بشن و همچیو بفهمن

اره اره

نه زیاد خیلی سخت بود
ولی بهش فکر‌میکنم یکم‌گوگولی بوده

نه دلم تنگ نشده الان خیلی خوشمزه تر شده🥹🤣

خیلییی زیاد

نه سخت بود

وای نه من خیلی اذیت شدم خیلی 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴خداروشکر گذشت 👋🏻❤️‍🩹😒

اره خیلی🥺

آره

قربون تیپش..نه دوس دارم زود بزرگ شه ان شالله

نه اصلاا ..اصلا دیگع حوصله نوزادی ندارم میگم کی باشه ۴ یا ۵ سالشون بشه

آره خیلی زیاد🥺❤

اره خییلی 🥹

خیلی زیاد

هم اره هم ن
اخه خیلی با سختی گذروندم🥲

سوال های مرتبط

مامان دلماه دیاکو مامان دلماه دیاکو ۱۰ ماهگی