۵ پاسخ

چه خونه قشنگی😍❤️

لاکتوزش بالاست منم همینم

شیر ولبنیات باعث رفلاکس میشن شاید بهت نمیسازه دخترمنم شیر اصلا نمیتونه بخوره

شاید بخاطر طبع سردشه

🤣🤣🤣👏👏دقیقا

سوال های مرتبط