۱۲ پاسخ

پسر منم کج جیش میکنه الان 11سالشه
فکر نمیکردم جای نگرانی باشه

منم بچمو۴۰روزگی ختنه کردم.کج جیش میکنه ب سمت چپ.۲تا دکتر یکی عمومی یکی اورولوژیست گفت مشکلی نیست.طبیعیه

بچه من چه ق از ختنه چه بعدش تمایل به آبیاری سمت چپ داره

من پسرم دو ماه ختنه شده و همین کج جیش میکنه

هانی بیاااا بدبخت شدم😭

پسر منم کج جیش میکنه طبیعیه

من سه ماهگی ختنه کردم نه اینجوری نیست،فکر کنم طبیعی باشه

پسر منم حس میکنم چند وقته کج جیش میکنه التشم کج میشه یکم باعث میکنه کج جیش کنه منم هنو دکتر نبردم

پسرمن ۱۰سالشه تازه خوب شده درس میشه نگران‌نباش

تجربه ای ندارم ولی زیر نظر دکتر باشه بهتره

من رادوینو ۱۷ روزش بود ختنه کردم نه اینجوری ک شما میگی نیست بازم آمار بگیرین شاید طبیعی باشه

این حالت من ب دکتر گفتم
گفت باید ببری اورولوژیست
ولی من هنوز نبردم
سوراخی الت رو بررسی میکنه

سوال های مرتبط

مامان دوتا نینی مامان دوتا نینی ۱۶ ماهگی
خانمایی ک بچه ۳ ساله دارید ی لحظه بیایید

پدرم دراومده با این بچه چ کنم ؟؟؟
اوایل خوب بودااا الان ی چن وقته نمیدونم چرا حس مستقل شدن داره
اب میخواد دم ب دقیقه عین چی از سینک میره بالا واب میخوره
اصلااااا ب من نمیگ
جیش داره شلوارشو درمیاره لامپ رو میزنه میره دستشویی و .. ی چن بار دعواش کردم گفتم ب من بگو جیش داری ک من ببرمت
اخه یهو میره منم حواسم نیست و داداششم هی عین دم چسبیده ب بزرگه اینم پشت بندش باهاش میرفت دستشویی و بعد هر دوتا رو باید لباسا و.. رو عوض میکردم
حالا خدادوشکر این از سرش افتاده
ولی وقتی دستشویی میبرمش من بیردن دستشوییم تا کارشو بکنه و بعد یهو بچه کوچیک رو ببرم اتاق و سری برم تو دستشویی و بشورمش تو این فاصله اب رو باز میکنه و شلنک رو میگیره همه جا رو ب اب و کثافت کاری میده
هی سعی میکنه مستقل شه و کاراشو خودش بکنه منم حرص میخوزم
از ظهری هزار بار رفته دم سینک و اب خورده
خداشاهده امروز همش دستشویی بودم
چیکار کنم هر چی خاست ب خودم بگه ؟؟؟؟
اخه بچه خواهرم داره ۴ سالش میشه هر چی میخواد ب خواهرم میگ ولی بچه من نه خودش میره تو کار تا انجام بده
و اینم بگم دائم اب میخواد
ی سری رفتم خونه مامانم اینا بابام نیگف نکنه دور از جون دیابت داره انقدر اب میخوره؟
گفتم نه والا
ولی امروز خیلی نگران شدم