۱۱ پاسخ

اینم برا ما 😅

تصویر

قاب کردم زدم دیوار اتاقش

اینو از کجا خریدین و چند خریدین

از این تابلو ها کجا باید درست کنیم

چقدر قشنگ😍 نمیدونم چرا بیمارستانی که زایمان کردم دستبند هارو ازمون گرفتن

چه قشنگه

این عکس مال شماس منم میخوام درست کنم ولی جایی پیدا نکردم

انداختم بیرون

من یه همچین تابلوی با رزین دادم درست کردم

پسرم ۴ سالشه
همه چیزشو ۴ سال یادگاری نگه داشتم
امسال موقع اسباب کشی ریختم دور😅🤦‍♀️
برا دخترمم هیچی نگه نداشتم😶‍🌫️🫣

من ی کتاب خاطرات نی نی گفتم تو اون چسبوندم

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱ سالگی
مامان 🍒یـــاســــღ🍒 مامان 🍒یـــاســــღ🍒 ۲ سالگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ سالگی
مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی