۲۳ پاسخ

هیچی دوس نداره خودمون خوردنی به زور میدیم بهش یکم 😵‍💫

هفته ایی ۳ بار و میخوره

هیچ بار😅
اصلا باهاش موافق نیستم

هر هفته نمیدم شاید ماهی یکی یا دو تا الانم هوا گرمه پاییز زمستون بهار ک نمیدم

ماهی دوتا شاید

اولش روزی سه تا هم میخورد
بزور کمش کردم الان روزی سه تا

اکثرا هر روز
و اینکه من خودم بستنی درست میکنم بیرونی نمیخریم اگ بخریم هم شاید ماهی یبار برشه

روزی یه دونه

روزی یکی
از دکترشم پرسیدم گفت نوش جونش😅

اگ باشه روزی ی دونه رو میخوره

این هفته ک ۴ تا بستنی خورده

خیلی بار متاسفانه😑😑😑

دوبار اگ بخریم

هیچی شاید دوهفته یبار اونم آب هویج بستنی دوس ندارم عادت کنه خوب نیست به نظر من

روزی یه دونه رو میخوره

هیچی اصلا ،دوس نداره

شاید ماهی یکی دوبار ، زمستون که اصلا بهش ندادم از عید به اینور هم کلا ۲.۳بار خورده، خیلی دوست داره ولی نمیخرم براش

هیچ بار 😄

دوست نداره بستنی

حساسیت داره
نمیدم کلا

روزی دوتا 😑😑

شاید بخوره یکبار شاید نه چون اصلا دوس نداره

۱بار نمیزارم زیاد بخوره

سوال های مرتبط