۲ پاسخ

انشاالله که راحت باشه برات
منکه دوبار رفتم بیمارستان 🤦‍♀️🤦‍♀️
الانم باز گلوم درد میکنه یک هفته اس گذشته،
به من فقط استامینوفن داد

ناپروکسن

سوال های مرتبط