ماستت نباید پاستوریزه باشه
هر کیلو شیر یه قاش ماست
مایه از ماست سون بزنی عالی میشه
دمای شیرم گرم باشه انگشت کوچیکت رو زدی داغیش رو حس کنی از ولرم داغ تر باشه
۶ ۷ ساعت بمونه بعد در سطل یا دبه رو باز کن بزار یخچال با در بسته بزاری هی از درش اب میریزه داخل ماست
۳ ۴ روز اول به ماست قاشق نزنید هر چقد بمونه تو یخچال کمتر آب میندازه
چیشد خوب شد؟
ماست تو کوزه سبزا هست خیلی خوب میشه
آب هم نمیذاره
چون کوزه آب رو ب خودش جذب میکنه
برای هر یک کیلو شیر ی قاشق ماست بزن میخوای شیرین خوب باشه ماست کاله یا سون بزن
من چشمی میزنم😂
من به هر دو کیلو یک دونه ماست تک نفره میزنم
تو یککاسه میریزم با شیر قاطی میکنم نمک هم میزنم
باعث میشه سفت بشه و آب نندازه
من برای هر یک کیلو شیر یک قاشق ماست میریزم
ببین شیر دستت رو نسوزونه
داغ باشه ها ولی دستت نسوزه
بعد ماست رو با چند قاشق شیر بهس بزن و از کنار بریز و قاطس کن و ی شب تا صب بزاری لای پتو
ماستو با یه لیوان شیر هم بزن بعد قاطیش کن
داغ باشه ولی انگشت میزنی دستت نسوزه
خودش شیرین میشه.
هر کیلو شیر یه قاشق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.