اصلا درد نداره
دردش مثپریوده ولی خب نهایت ۵ دقیقس
مس درد پریودی چند ثانیه نترس چیزی نیست
براي من دردي نداشت منم خيلي ميترسيدم ولي خوب بود
عزیزم من دو هفته پیش انجام دادم ،واقعا اونطور که میگن ترسناکه ،نیست ،علم پیشرفت کرده ،دستگاه ها جدید هستن، دردش در حد پریودی هست ،من داخل مرکز عکس رنگی شدم تا نوبتم بشه یدونه قرص ژلوفن خوردم و دو تا شیاف دکنوفلاک گذاشتم ،با اینکه یکی از لوله هام گرفته بود و چند بار برام تزریق انجام شد ولی قابل تحمل بود ،وقتی نفس عمیق میکشیدم راحت تر بودم ،تایمش کوتاهه ،حتما همراه با خودت داشته باش که موقع برگشت تنها نباشی تا ۲۴ساعت هم من مسکنامو مصرف کردم و ۴۸ساعت قرص چرک خشک کن که خوده مرکز بهتون میگه،استرس نداشته باش ❤️
والا درد خاصی نداره من ۶ماه ازش فراری بودم
ولی رفتم اصلا اونجوری که میگن دردنداره
یعنی دردش قابل تحمل عزیزم
قبلش رفتن قرص بخور مسکن یا ژلوفین یا اسیدمفنامیک بخور والا اوکی تازه توکه اول راهی اصلا دردنداره
اره خب درد داره ولی باید تحمل کرد بعدش بهت مسکن میده دردت آروم میشه
شبیه درد پریودی ولی یه خورده بیشتر
درد داره ولی میشه تحمل کرد و فقط همون موقع که عکس گرفته میشه درد داره بعدش دیگه درد نداره من انجام دادم
شل بگیر فقط من خیلی ترسیدم درد کشیدم اگ شل میگرفتم اذیت نمیشدم درد پریودیه نترس قابل تحمله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.