خانوما ماه ۷بارداری میشه اب هویج بخورم؟

۱۰ پاسخ

بخور با بستنی

اره بابا

در هفته یک لیوان اشکالی نداره ، احتیاط شرط عقله

هفته ای دو لیوان مفید هم هست .

بعد هم هویج رو اوایل بارداری میگن نخورید و زیاده روی نکنید ک بچه شکاف کام نشه الان ک دیگه جنین کامله و در حال وزنگیری فقط

نخور خطر داره

آره سه ماه اول خطر ناک

من که همیشه تو لوبیا پلو و سوپ میریزم

بابا یه فنجون بخور با بستنی هم بخور هیچی نمیشه

بخورین هیچی نمیشع

منم موندم بخورم یا نه

سوال های مرتبط

مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان ناردونه 🥹😍 مامان ناردونه 🥹😍 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی