بخور با بستنی
اره بابا
در هفته یک لیوان اشکالی نداره ، احتیاط شرط عقله
هفته ای دو لیوان مفید هم هست .
بعد هم هویج رو اوایل بارداری میگن نخورید و زیاده روی نکنید ک بچه شکاف کام نشه الان ک دیگه جنین کامله و در حال وزنگیری فقط
نخور خطر داره
آره سه ماه اول خطر ناک
من که همیشه تو لوبیا پلو و سوپ میریزم
بابا یه فنجون بخور با بستنی هم بخور هیچی نمیشه
بخورین هیچی نمیشع
منم موندم بخورم یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.