اره واکسن چهار ماهگی یکم دردش بیشتره فقد امشبه بیتابیش فردا خوب میشه
همه گفتن میبریش بهداشت بزارسیدبراش واکسن بزنه دستش سبکه ودخترتب نمیکنه واصلاهم دردش نمیگیره دوماهگی براش زدعالی بودامروزشوهرم خدالعنتش کنه باهاش بحث کردوواکسن دخترم رونزد😭 همه گفتن خانمه دستش بده بچه تب میکنه
اره دیگ برا واکسنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.