نمیدونم
ولی برو یه دکتر ازمایش کلی بده شاید ویتامینی چیزی کمه تو بدنت دارو بده جبرانشه ریزش موهاتم خوب میشه
من وینامین دی و اهن بدنم کم بود ریزش مو پیدا کرده بودم ازمایش دادم فهمیدم دکتر دارو نوشت الانم خوب شد ریزش مو
قرص فیتو هم عالیه همه ویتامین هارو داره باید اصلش و پیدا کنی از انلاین شاپ های معتبر که از اون ور اب میارن باید بخری
خیلی خیلی قرص خوبیه🤌🏻
سلام عزیزم برای ریزش مو چرا از تقویت کننده هاا استفاده نمیکنی ک میخای بری دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.