۵ پاسخ

من دیروزدکتربودم.سونو کرد گفت ۳هفته دیگ برم آخه قبلش میگفت ماهی یبار.فک کنم هفته ک میره بالا بایدزودب زود دکتروسونوبریم

من ۳هفته میرم

ن بعد ۳۲یا۳۳به بعد یسریام که ۳۵هفته به بعد میرن

من از ۲۸ هفته هر دو هفته میرم

نه بعد 32

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد