۱۴ پاسخ

منم فردا میبرم 🥲

سخت نیست عزیزم اذیتم نمیشه ولی ممکنه تا ی مدت اخلاق و ایناش عوض شه بی حوصله شه
قبلش پاراکید نده
ی دونه میزنن پاش ی دونه بازوش سعی کن لباسی تنش کنی ک پوشیدن و دراوردن اذیت نشه بچه

اصلا احتیاج به استا نیس فقط موقع تزریق کمی گریه میکنه و‌ تموم

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

واییی منم از الان غصه دارم🫠

خیالت راحت انگاری مثال رفتی ازمایش دادی فقد برا امپول یکم گریه میکنه وگرنه خونه همه چیزو یادش میره من اینبار بغلش کردم کم تر ترسید و کمتر گریه کرد تو بغل خودم واکسن زدنش سر پا موندم

اینقدر سبکه که اصلا نیازی به استا و پاراکید نیس

بنظرم نیاز به پاراکید نیست واکسنش خیلی سبکه و بعدش اصلا علائم نداره

اصلا استا نمیخواد

یه واکسن که کاملا راحت میگذره ولی واکسن ۱۸ ماهگی سخته

منم دخترمو فردا می‌خوام ببرم انشالله که زیاد اذیت نشن

اصلا سخت نیست من امروز بردم یک سالگی رو زدن هیچ بی‌قراری و تب نداشت

عزیزم قطره رو باید دوبرابر بدی ولی شربت و مثلا 9کیلوعه 9قطره بدی

استامینوفن معمولی دوبرابر
پاراکید برابر با وزنش باید بدی

سوال های مرتبط