من به قاشق غذاخوری تو اب ولرم میریختم بعد با همون مقدار اب شیرخشک درست میکردم میخورد
پزشک گفت بهتره صبح ناشتا باشه
البته که دارویی بدونه عوارضیه میشه مدتی استفاده بشه تا گوارشش اوکی بشه ولی من فقط موقع های یبوست استفاده میکنم
روزی یک قاشق مربا خوری تو یه لیوان حل کن بده بخوره
الهی بگردم پسرم از ۲ سالگی داره میخوره
اگه نخوره کلا دفع نداره هلاکم براش 😭😭
روزی یک قاشق غذا خوری تو یکم اب حل کن بده بخوره بعد اگه خیلی شل شد مدفوعش کمتر بهش بده اگه معمولی بود روزی یک قاشق حتما تو اب حل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.