دخترمن یبوستش شدید شد هفته ۱بار دفع شد
دکتر گف اگ خوب نشه مگه ببری بیمارستان لوله ب مقعدش کنن داخل روده هارو خالی کنن
دارو داد پودر پیدرولاکس..شیاف گلیسرین...شربت لاکتولوز
بااین ۳تا بهتره الان و دفع داره
ناشتا تاثیرش بیشتر...بچه شماهم یبوسته؟دخترمنالان۴روزه نرفته
نه عزیزم، دکتر به من گفت صبح تا ظهر بده بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.