مامانا کی بچتونو از پوشک می گیرین و چطور؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

دکتر گفت ۳ سالگی

هروقت خودش آماده بود و میتونست بهم بفهمونه دستشویی داره

۲/۵تا ۳سالگی

یه روانشناس کودک میگفت بچه رو زود از شیر بگیربد اما پوشکو دیر ینی هیچ اجباری نیس بگم‌چون دوسال شد من تا حس نکنم امادگی نداشته باشه نمیگیرم نمیخوام شب ادراری بگیره و‌هزار تا مشکل دیگ تا الان‌خریدیم بقیشم میهخریم

مهم نیست چقد طول بکشه حتی اگه سه چهارسالشم بشه صبر میکنم کاملا آمادگی پیدا کنه و خودش بخواد
چون من تو اطرافم زیاد دیدم هرکی خواسته زود از پوشک بگیره بچه رو کاملا نتیجه عکس داده و بچه یواشکی یه گوشه از خونه کارش و میکنه ولی نمیگه جیش داره
اینم بگم این یه عمر تو شخصیت و اعتماد بنفس بچه هم اثر میذاره

هر موقع خودش آمادگیشو پیدا کرد

من پسرم بزرگم بعد واکسن ۱۸ ماهگی گرفتم ماشاالله خیلی خوب همکاری کرد
یعنی اینطوری بگم خودش امادگی داشت

سوال های مرتبط

مامان بچوجان👼🏼 مامان بچوجان👼🏼 ۱ سالگی
مامان حسین حسن دوقلو مامان حسین حسن دوقلو ۲ سالگی
مامان پسرررییی🩵💫 مامان پسرررییی🩵💫 ۱۳ ماهگی