۸ پاسخ

پسر منم اونقدره البته وزن تولدش ۲۸۰۰ بوو

ماشالله خیلی خوبه

باور کن خودت میدونی خوبه.. دیگه چرا میپرسی واقعاً؟

پسرمنم 3ماهو21روزه7کیلو😊

اره خوبه پسر منم ۳ماه و ۱۶روزش۷کیلو به دنیام اومد مث نی نی شما۳کیلو بود😍

ماشاالله خیلیم عالیه🧿

عالیه ماشالا بهش

عاليه خيلي خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسری😍 مامان پسری😍 ۱۳ ماهگی