خانما معدم ترش کرده جدیدااا اینطور شدم چکار کنم 🥺🥺

۸ پاسخ

فاموتیدین بخور
مال من افتضاحه از تحملم خارجه نفسم بالا نمیاد

فاموتیدین میتونی بخوری
شربت آلمینیوم میتونی بخوری
اگه دارو نمیخوای بخوری شیر خنک هم جوابه

اب گازدار بخور باطعم لیمو

سیب یا شیر بخور

من قبل بارداری ام از خدا ۳۰ سال و خورده ای عمر گرفتم ترش نکردم حالا جدیدا هی ترش میکنم 😖
چقدرم بده سر معده ام میسوزه 😫
از چیه؟

بعد این اینجوری عزیزم
من معدم میسوزه
زنجبیل و اب جوش قاطی میکنم درحدیک بند انگشت میخورم اولش میسوزه بعدش خوب میشه

فقط سازش
منم الان دارم ‌تا گوشامم میسوزه
اینو دیگه داری تا اخرش

تحمل مثل من

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری