فقد فاموتیدین خوب است
هیچی مثه خیار حسابی سرد جواب نیس،چنددقیقه بذار فریزر بعد بخور از قرص زودتر آروم میشه
فایموتدین بخور اشکال نداره ک
شربت آبلیموعسل منو نجات داد
چایی بدون هیچ چیز شیرین بخور
چایی خالی نصف لیوان
سلام عزیزم بنظرم تنها چارش تحمله😁خودم الان از سوزش شدید معده بیدارم
من ادامس شیک نعنایی میخورم
من فاموتیدین میخورم
خوب میشی نیازی نیست چیزی بخوری ب پهلوی چپ بخوابی خوبه
من که اینجور نیستم ولی خواهرم سیب میخورد خوب میشد اونم همش ترش میکرد
یا شربت معده بخور یا فاموتیدین
دکترم بهم گفت فاموتیدین اگ 40بود نصفش کن چون بارداری باید 20بخوری
ب پهلوی چپ بخواب
شربت لاکسی ژل بخور
غذا کمتر بخور موقعی هم خوردی یکم فعالیت داشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.