شیشه شیر میگیره میره رختخوابش میخوابه
به هزار روش سامورایی و غیر سامورایی
اخرشم با دعوا و اینا بخابه
روش سامورایی😂😂
رو پام میذارم ی لالایی میخونم میخوابه
بعضی وقتام کنارش دراز میکشم با موهاش بازی میکنم میخوابه
به نام خدا مَمَه
باید راه برم تو بغلم بخوابه ساییده شدم
میره تو رختخوابش میخوابه بدون تکون ، بعضی شبا میگه قصه پیرزن مهربون بگو
خودش میخوابه
هیچی می گم برو بگیر بخواب ، میره می خوابه
با روش کلیپ روی گوشی😶😶
روپا یا گاهی خودش کنارم میخابه
خودش ميخوابه يه كم ماساژ ميدم كمرشو
رو پام میخوابه پا دیگه واسم نمونده
خودش میخابه
از۱۸ماهگی مستقل میخوابه
تو ننو😉
فقط تاب یه عروسک میدم دستش بعد از ۳ دقیقه توی تاب خابش میره ولی اگر بریم شهرستان اونجا تاب نیست خیلی اذیت میکنه تا بخابه مجبوریم بزاریم تو پتو
رو پام.بغلم میخابه
کمرشو ماساژ میدم میخوابه
رو پام میخوابه یا کمرشو میخارونم خواب میره
یک ماهه رو زمین میخابه خودش قبلا تا اخر 21ماهگی فقط تو تابش
راه میبرم
به صد و یک روش سامورایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.