فردا غربالگری دارم چی بخورم بچه تکون بخوره ببینم؟؟؟

۱۰ پاسخ

هم ترشیجات هم شیرینی جات
من انتی هر دوتاش رو خوردم بیدار بود اما 15 هفته که چکاب رفتم فقط شیرینی خوردم اما خواب بود باز مجبور شدم شیرینی بخورم و راه برم

ترشی و شیرینی

یه ابمیوه هلو کافیه نیازم نیس مثانه پر باشه من امروز دادم

من ابمیوه هلو خوردم بچه تکون میخوردا اما خیلی نه باز دکتر فرستاد منو گفت کاکائو بخور. بنظرم چون سر صبحه بستنی اینا اذیت میشی همون ابمیوه و کیک بهتره هردوتاشو بخور
و اینکه خیلی زود نخور نیم ساعت قبل سونو اوکیه

من هردو غربالگری شیرکاکائو خوردم ونی نی همکاری کرد

من بستنی و خرما خوردم قبل سونو بچه خیلی تکون میخورد نمیشد درست سونو کرد هخخخ

دکتر به من گفت رانی بخور خوبه

رانی هم خوبه

خرما بخور من هر سری برم سونو خرما میبرم با خودم

یه چیز شیرین مثل آبمیوه یا بستنی

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارسام و السا❤️ مامان ارسام و السا❤️ ۵ ماهگی