هم ترشیجات هم شیرینی جات
من انتی هر دوتاش رو خوردم بیدار بود اما 15 هفته که چکاب رفتم فقط شیرینی خوردم اما خواب بود باز مجبور شدم شیرینی بخورم و راه برم
ترشی و شیرینی
یه ابمیوه هلو کافیه نیازم نیس مثانه پر باشه من امروز دادم
من ابمیوه هلو خوردم بچه تکون میخوردا اما خیلی نه باز دکتر فرستاد منو گفت کاکائو بخور. بنظرم چون سر صبحه بستنی اینا اذیت میشی همون ابمیوه و کیک بهتره هردوتاشو بخور
و اینکه خیلی زود نخور نیم ساعت قبل سونو اوکیه
من هردو غربالگری شیرکاکائو خوردم ونی نی همکاری کرد
من بستنی و خرما خوردم قبل سونو بچه خیلی تکون میخورد نمیشد درست سونو کرد هخخخ
دکتر به من گفت رانی بخور خوبه
رانی هم خوبه
خرما بخور من هر سری برم سونو خرما میبرم با خودم
یه چیز شیرین مثل آبمیوه یا بستنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.