۱۰ پاسخ

قرص فلو کونازول بخور هر هشت ساعت یکی

سدر و ماست رو خمیر کن بزار روش

سلام یکی از مامانا میگفت من چن وقت پیش عفونت شدید داشتم که باهیچ دکتر وقرصی بهترنشدم جزاینکه لباس زیرامو وشلوارامو جوشوندم تواب
توام حتما یه امتحان بکن لباس زیراتو تویه قابلمه به درد نخور بجوشون

من اینجور وقتا از همون پماد واژینال با انگشت تمیز میزنم اونجا که میخاره
یک سرنگ ه داخل بزن

عزیزم برو دکتر تا نری خوب نمیشی منم هفته قبل اینجور شدم عفونت قارچی بود دارو باید استفاده کنی تا تموم بشه اینجوری که های برمیگرده

کرم ان ان بزن

نمک بریز کفت دستت یه خورده آب بریز روش قشنگ بشور اول میسوزه ولی خوب میشه

یه کرم هم خیلی خوبه خودم دارم استفاده میکنم

دقیقا منم با همین مشکل مواجم داغونم

پماد ان ان بگیر بزن

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا ۴ سالگی