خانما دلپیچه هم از علائم زایمان هست یا نه

۴ پاسخ

منم دل‌پیچه دارم 😑👍🏻

اگه چیز نفاخ نخورده باشی اره هست

اره زندادش من با دلپیچه زایمان کرد

بله هست

سوال های مرتبط